Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~moreendmore | użytkownik

imię i nazwisko adresMuszyna/Nowy Wiśnicz/Kraków zarejestrowany25.08.2008 @13:23:05 ostatnio na stronie08.07.2012 @16:23:24



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty19 komentarze112 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Yaxley18    21.07.2010 @21:59:15
a spoko nie nudzę się ;d w sumie nic twórczego nie robięA Tobie jak mija ?? Wybierasz się gdzieś ?
~Yaxley18    15.07.2010 @09:28:12
no ja we własnej osobie ;DD ;*
~SOAD6    24.05.2010 @08:55:59
Czeeść xD Pamiętam
~Wampajr    02.05.2010 @13:01:23
Ma on sztuczne rzęsy! <3 ładnie wyglądał w tej odsłonie max xD
_______
~simbi    24.04.2010 @10:25:05
EJ, dlaczego usunęłaś tą fotografię, no, dlaczego? Taki komentarz Ci walnęłam, a tu "digart usunięty". Podobało mi się...
~iglassin    24.03.2010 @20:21:43
hej Ello, o zwłaszcza że wszystkie bazgrołki sprzed pół roku..
_______
no pasaran!
~Wampajr    20.03.2010 @20:45:38
TAK <3
Lubie malować drzwi, czeka mnie przyszłość w wirtualnym lakiernictwie Dodaj coś i myśl o FAMIE!!
_______
~gienia    05.09.2009 @22:19:01
tympyrympym pym
~iglassin    29.08.2009 @09:38:26
Elo Elu, muszem Ci powiedzieć że ta nasza kaffah to na mnie pozytywnie podziałała
_______
no pasaran!
~Wampajr    28.08.2009 @21:27:27
Tam myślałam żeby się zapisać, mam nadzieje że na myśleniu się nie skończy. No. Dobsz, możesz mi zrobić,a le wiec że robie dla Ciebie wyjątek Aż mi głupio nawet się nie zgodzić, no bo no.
_______
~Wampajr    28.08.2009 @10:28:57
czy ładnego to nie wiem, chyba nie ;p
A zdjęcia robić- robiłam, ale tylko w licu. Ale ze mnie leń. Ze mnie i z Anki xD
Ojoj, a ja tobie miałam, słońce me śliczne zrobić jakieś :3 i zrobię Ci, tylko muszę Twoja garderobę przejrzeć,ale to w wrzesień słonko Chyba że już nie chcesz żebym Ci robiła :<
_______
~Wampajr    24.08.2009 @19:40:50
Oh, oh, za niedługo się znów widzimy. jedna z niewielu rzeczy które radują mnie z okazji rozpoczęcia szkoły to właśnie to ;p Tęskno mi za Tobą było Elko-kredko
Dużo zdjęć porobiłaś? Czy żeś się obijała, jak ja? xD
_______
~iglassin    19.08.2009 @21:42:26
ave ela, słonko w kwiaciowej kiecce, śliczne te foty ostatnie, takie ze sie żyć zachciewa;D
_______
no pasaran!
~Wampajr    02.08.2009 @16:21:31
Mrrró, Elu Elu, co tak nie dodajesz :< Jak wakacje, słonko <3
_______
~gienia    08.07.2009 @19:09:08
oczywiscie, że pamiętam! no i myslę, ze jeszcze wpadniesz odwiedzic wiśnicki plastyk
~Wampajr    08.07.2009 @16:58:54
Oj, no nie ma za co
_______
~Wampajr    08.07.2009 @16:55:08
No buty i stópki najważniejsze! Cudowne te buty, cudowne Mru mru, dziękuje
_______
~Wampajr    07.07.2009 @18:25:19
Dobrze nawet, Piękności me Ty
A jak Tobie, słońce? Tenszkiem trochę za Tobą :<
Na komadossa bym se poszła ***
Sesję miałam dzisiaj, mam nadzieje że cokolwiek mi wyszło ;/
_______
~china    23.06.2009 @09:31:44
Burze w sumie sa fascynujace, takie mistyczne.
haha a ja dzis na plener jade do piwnicznej
bede w piatek spowrotem
peace
~Odango    23.06.2009 @00:57:13
Nie wiem, ale kiedyś tam chciałabym się z wami zobaczyć ^^
~Odango    22.06.2009 @12:13:44
Tak się jakoś przyjęło
Tobie też, może spotkamy się w Muszynie albo gdzieś indziej ^^
~china    22.06.2009 @10:55:54
No co Ty, pogoda piekna:P
Ja nie krzyczałem. Pierwsze zdanie jakie wypowiedziałem zaraz po narodzinach brzmiało "pokój wam ziemianie"
~Odango    21.06.2009 @22:49:29
Ślimaczku, to Wredna jest ^^
~china    21.06.2009 @21:41:31
powiem Ci ze zenita skołowac wcale nie trudno a frajda nieziemska z tkim sprzetem
to jak bedziesz w rodzinnych stronach mozna sie umówic na jkies focenie
a tak wogóle to wybrałąs cudowny dzien aby sie urodzic:P
~china    21.06.2009 @14:16:30
ano Miskowy
dziekowac
zenit jest boski i niesmiertelny, próbuj koniecznie
pozdrawiam również
peace
peace
peace
&
love
1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt